söndag 9 september 2012

Tempeltavlor...

Jag har länge önskat mig en stor tempel tavla och sist jag hittade en kunde jag inte riktigt bestämma mig.
Idag hittade jag en annons på blocket där Johan från Örebro säljer tempel tavlor i olika färger.
Det blev en snabb tur dit och hem kom jag med två vita tavlor.
Min tanke är att på baksidan av tavlan sätta en trälist runt om hela ram kanten och innanför ramkanten en tunn sladd med belysning i.Vilken mys faktor i höstmörkret!
Resultatet får ni se när jag pysslat färdigt så länge bjuder jag på underbara bilder från tre andra bloggar: Den vita drömgården, Roomservice, Kreativ inredning.
Sista bilden visar hur den ser ut som jag köpte.
Om även ni är intresserade kan ni klicka HÄR







































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar